Vasútfotózás - Orosháza


 

Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Facebook
 
 
 
Hírek

Következő 20 cikkElőző 20 cikk

Íme a nyertesek!

Airfot  2013.08.27. 13:28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A mai napon megszületett a fotópályázat végeredménye.

Katt a 'Továbbra, a nyertesekért!

Railway for future

Hugh  2013.08.26. 20:17

Találhattok egy két színes képet a Miskolc és környékében.
Jó nézelődést!

 

A legjobb 20 felvétel

Airfot  2013.08.20. 23:56

A mai nappal lezárult a nevezési határidő. Az elmúlt időben szép számmal érkeztek jó és kevésbé jobb felvételek, melyeket próbáltuk körültekintően kiválogatni.

Most élhetnék azzal a lehetőséggel(, így az interneten keresztül), hogy mondhatnám, egyszerű volt kiválogatni a képeket. Ez sajnos nem így van.
Igazán jó felvétel (mind minőségben, mind tartalomban) nagyon kevés érkezett...

A mai naptól lehet szavazni a felvételekre.
A szavazás augusztus 26. 00:00 percig tart.

A képeket IDE KATTINTVA érhetitek el!

A szavazás "osztályozós" módon történik. A képeket 1-től 5-ig lehet értékelni.
Szavazásra minden pályamunka alatt van lehetőség, ahol a felvételek szerzőit, illetve a képek címeit is megtaláljátok!

Ne feledjétek, hogy amelyik felvétel a legtöbb szavazatot kapja az egy bögrével, illetve egy tollal lesz "gazdagabb". :)

Irena a Herkules

Airfot  2013.08.12. 09:17

A múlt héten jelentős időt töltött Orosházán az LTE Herkulese.

Néhány fotó készült is az ittlétéről!

Diósjenő - Újra

Airfot  2013.08.08. 20:43

Az elmúlt hetekben ismét Diósjenőre utaztam. A jenői vonalról eltűntek már rég a Desirok, így maradt a Bz-ken való sülés. :)
Odaúton a Nyugatiban találkoztam a Megmentővel, becses nevén, azaz számán a 431 354 psz. Szilivel.

A hazaúton érdekesen sikeredett, hiszen Vácott a jegykiadó (bár úgy kezdtem, hogy Vác-Nyugati-Szeged-Orosháza), ennek ellenére a hölgy Nyugati-Kiskunfélegyháza-Orosháza viszonylatra adta a menetjegyet, amely nem is lenne probléma, ha nem délután jöttünk volna haza, ugyanis, mint tudjuk a napi két vonattalk nehézkés a lejutás 5 óra után Orosházára.

Néhány képet találtok ITT!
 

Adria Transport

Hugh  2013.08.05. 21:28
A mai nap folyamán az Adria Transport Herkulesen újra ellátogatott Orosházára. Szombaton elment a Kocúr a vonatával, s már érkezett is a következő adag kocsi melybe mehet a gabona. Reggel még az MMV Sulzere is itt volt azt nem sikerült elcsípni mert mire végeztem a nappal felszívódott. Így csak a Herkulessel "komáztam" az este folyamán. Néhány képet találhattok erről a találkozásról.
Jó nézelődést!

Helyzetjelentés

Hugh  2013.08.03. 12:48
A Kocúr és rakott vonata indulásra készen áll (járó motorral és tárcsával a végén) Csaba irányában. Az üveggyár felőli rakodón is folyat a munka tegnap rendületlenül.
Néhány dok. képet láthattok!
 

Mezőhegyesi tartály

Hugh  2013.07.30. 20:58
A mai napon nem dolgoztam, mivel (sikeres) Kresz vizsgán voltam, így volt egy kis időm jobban kinézni a vasút környékére. Sikerült is elkapni a Mezőhegyes felől érkező 2198-as Csörgőt egy tartályvagon társaságában. Bent az állomáson pedig a Kocúr szorgoskodott.
Jó nézelődést!

Diesel paradicsom

Hugh  2013.07.30. 19:27

A miskolci menüpontban láthattok néhány friss képet!

Jó nézelődést!

Munkás hetek

Hugh  2013.07.26. 23:45

Mivel a nyár folyamán folyamatosan dolgozom ígí ritkábban kerülök géppel a kezemben vasúrt közelébe. Amugy az állomás mellett van a munkahelyem így azért képben vagyok. Ma is így sikerült a Kocúrt dokumentálni, s reggel munka előtt a 7700 számú vonatot. Melyen a 145-ös Szergej teljesített szolgálatot és a szokottól eltérően 6 kocsiból volt kiállítva.

Jó nézelődést!

Menetrendtervezet a jövő évre

Airfot  2013.07.21. 13:15

Elérhető a 2013-2014-es évre készített menetrend első tervezete. Kisebb nagyobb változásokban a környékbeli vasútvonalakat is érinti. Természetesen ez decemberig teljes mértékben változhat, de összegyűjtöttük, hogy hogyan is zajlana a közlekedés jövőre, ha minden maradna a terv szerint.

Ágyazat kérdése

Hugh  2013.07.17. 20:57

A Terepasztal menüpontban láthattok egy kis frissülést. 

Jó nézelődést!

Idegen vasak

Hugh  2013.07.17. 20:06
Pali jóvoltából láthatunk Szlovéniából és Szerbiából is néhány képet. Ezek mellett a Miskolcon próbázó új Skoda-Ganz villamosról is láthattok két képet. A képek konkrétan Szabadka, Ljubljana,  Koper és Hódos környékén készültek. Persze ezek mellet láthattok honi képeket is, melyeket ITT találtok.
Jó nézelődést!

V. rész - A kisvasutak mozdonyai

Airfot  2013.07.15. 12:46

Az AEGV közel 140 km-es vonalhosszával nem tartozott a hazai nagyforgalmú vasútvonalak közé, csak egy keskenynyomtávolságú kisvasút volt, amely azonban az életet, a napi rendszeres utazás és szállítás lehetőségét valósította meg a Tiszántúlon, a Körösök vidéke számára. … A kisvasút hosszú ideig, csaknem 50 éven át magántársaság vasútjaként működött, később államosítása után egy negyedszázadig, mint a MÁV Alföldi Kisvasútja. Ez idő alatt hivatását betöltötte, szolgálta a vidék mezőgazdaságát és lakosait, szállította az uradalmak, a földbirtokosok, a kisparasztok, a szövetkezetek, az állami gazdaságok, az ipari üzemek, a gyárak termékeit, az iskolába és munkába járók ezreit. Háromnegyed évszázad alatt eljárt felette az idő, a gépkocsiközlekedést az 1968-as közlekedési koncepció előnyösebbnek, gazdaságosabbnak minősítette, és a vonalat felbontatta. (Dr. Horváth Ferenc)

Kép: Békéscsaba

Ketty Orosházán hűsölt

Airfot  2013.07.10. 16:57

A mai nap különleges mozdony tartózkodott Orosházán. Reggel érkezett a Kárpát Vasút Kft. 021. számú Nohabja. Kicsik, nagyok, fiatalok, idősek, fiúk és lányok is egyaránt nagy érdeklődéssel tekintettek A Mozdony felé. Néhány képet láthattok, a mozdonyról, illetve a Mezőhegyesről érkezett Platov daruról, melyet Bátaszékre továbbít a mozdony.

Fotópályázat!

Airfot  2013.07.09. 21:13

Elérkezett a nagy nap! Fotópályázatot indítunk, Viharsarki dízelek címmel. 

Részletekért ->Tovább!

IV. rész - A kisvasút hanyatlása a II. világháború után

Airfot  2013.07.08. 22:10

Az AEGV közel 140 km-es vonalhosszával nem tartozott a hazai nagyforgalmú vasútvonalak közé, csak egy keskenynyomtávolságú kisvasút volt, amely azonban az életet, a napi rendszeres utazás és szállítás lehetőségét valósította meg a Tiszántúlon, a Körösök vidéke számára. … A kisvasút hosszú ideig, csaknem 50 éven át magántársaság vasútjaként működött, később államosítása után egy negyedszázadig, mint a MÁV Alföldi Kisvasútja. Ez idő alatt hivatását betöltötte, szolgálta a vidék mezőgazdaságát és lakosait, szállította az uradalmak, a földbirtokosok, a kisparasztok, a szövetkezetek, az állami gazdaságok, az ipari üzemek, a gyárak termékeit, az iskolába és munkába járók ezreit. Háromnegyed évszázad alatt eljárt felette az idő, a gépkocsiközlekedést az 1968-as közlekedési koncepció előnyösebbnek, gazdaságosabbnak minősítette, és a vonalat felbontatta. (Dr. Horváth Ferenc)

Kép: Orosháza, Főtér

III. rész - A kisvasút építése Orosházán

Airfot  2013.07.06. 13:32

Az AEGV közel 140 km-es vonalhosszával nem tartozott a hazai nagyforgalmú vasútvonalak közé, csak egy keskenynyomtávolságú kisvasút volt, amely azonban az életet, a napi rendszeres utazás és szállítás lehetőségét valósította meg a Tiszántúlon, a Körösök vidéke számára. … A kisvasút hosszú ideig, csaknem 50 éven át magántársaság vasútjaként működött, később államosítása után egy negyedszázadig, mint a MÁV Alföldi Kisvasútja. Ez idő alatt hivatását betöltötte, szolgálta a vidék mezőgazdaságát és lakosait, szállította az uradalmak, a földbirtokosok, a kisparasztok, a szövetkezetek, az állami gazdaságok, az ipari üzemek, a gyárak termékeit, az iskolába és munkába járók ezreit. Háromnegyed évszázad alatt eljárt felette az idő, a gépkocsiközlekedést az 1968-as közlekedési koncepció előnyösebbnek, gazdaságosabbnak minősítette, és a vonalat felbontatta. (Dr. Horváth Ferenc)

Kép: Orosháza, Piactér

Vectron Miskolcon

Hugh  2013.07.05. 17:45

A néhány napig Magyarországon próbázó Vectronról láthattok néhány szép képet ITT.

Jó nézelődést!

II. rész - Az első vasútvonal továbbépítése Orosháza irányába

Airfot  2013.07.04. 23:03

Az AEGV közel 140 km-es vonalhosszával nem tartozott a hazai nagyforgalmú vasútvonalak közé, csak egy keskenynyomtávolságú kisvasút volt, amely azonban az életet, a napi rendszeres utazás és szállítás lehetőségét valósította meg a Tiszántúlon, a Körösök vidéke számára. … A kisvasút hosszú ideig, csaknem 50 éven át magántársaság vasútjaként működött, később államosítása után egy negyedszázadig, mint a MÁV Alföldi Kisvasútja. Ez idő alatt hivatását betöltötte, szolgálta a vidék mezőgazdaságát és lakosait, szállította az uradalmak, a földbirtokosok, a kisparasztok, a szövetkezetek, az állami gazdaságok, az ipari üzemek, a gyárak termékeit, az iskolába és munkába járók ezreit. Háromnegyed évszázad alatt eljárt felette az idő, a gépkocsiközlekedést az 1968-as közlekedési koncepció előnyösebbnek, gazdaságosabbnak minősítette, és a vonalat felbontatta. (Dr. Horváth Ferenc)

Kép: Békéscsaba, Kossuth-tér

Következő 20 cikkElőző 20 cikk

 
VF-Orosháza
 
BlogPlusz
Friss bejegyzések
2016.06.03. 20:47
2016.05.11. 13:52
2016.03.11. 11:45
2016.01.05. 12:39
2015.12.12. 14:00
Friss hozzászólások
 
Szavazás
Ön szerint szükséges-e a Szeged-Békéscsaba-Gyula vasútvonal villamosítása?

Igen, a teljes viszonylaton (121 / 90%)
Igen, de csak a Békéscsaba-Gyula vonalszakaszt (3 / 2%)
Igen, csak Szeged és Hódmezővásárhely között (3 / 2%)
Nem (8 / 6%)

Szavazatok száma: 135

Létrehozás időpontja:
2016-06-12 12:39:37

Szavazás lezárva:
2017-08-09 20:41:52


Lezárt szavazások
 

Minden jog fenntartva! | Copyright © 2017

Vasútfotózás - Orosháza | Airfot - Hugh Rowland

Az oldalon található alkotások(kép,szöveg) szerzői jogi védelem alatt állnak!

Az oldal optimális felbontása 1024*768.


A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    ✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG